6 wrz 2015

Reise, reise...

Dzień dobry, mam na imię Agatka a ten blog jest już jednym z wielu. Jeśli chodzi o poprzednie, to różnią się jedynie tym, że nie są po prostu publiczne. Ten jednak będzie inny. 
Jeszcze zanim przejdziemy do treści o mnie, chcę tylko powiedzieć, że tytuły postów to piosenki które uwielbiam. Najczęściej tak nazywam swoje posty, ponieważ jest mi lepiej skojarzyć dany czas i je wyszukać.
Jako iż bardzo lubię się rozpisywać o sobie przepraszam za jakiekolwiek znudzenie czytając ten post. Jednakże opowiadanie o sobie tak bliżej, przeszłość, choroby, emocje - przychodzi mi to bardzo trudno i czasem nie mam nawet chęci o tym mówić. A zatem:
O mnie:
Zamieszkuję miasto Szczecin. Wiele osób mówi, że jestem wyjątkowa. Mam nawet własne kategorie słów, na przykład słowo "przedwczoraj" należy do słów pięknych, a takie "jadłodajnia" do brzydkich. Interesuję się okultyzmem, religiami, ezoteryką, blogowaniem oraz zjawiskami paranormalnymi. Jestem wielką fanką Mike'a Shinody z grupy Linkin Park oraz Charliego Scene'a z zespołu Hollywood Undead. Oglądam też YouTube, a za tym idą ulubieni youtuberzy, czyli: Człowiek Warga, NiekrytyKrytyk, Gimper, Abstra TV oraz oczywiście Kraina Grzybów. Poza nimi oglądam czasem Red Lipstick Monster. Bardzo lubię naklejki, misie, spineczki, baloniki, warkocze i bańki mydlane, co sprzecza się z muzyką, którą słucham. Ale co z tego. Śmieję się z wielu rzeczy, teoretycznie ze wszystkiego. Bardzo lubię czarny humor i nie waham się by rzucić jakiś żart, który zwykle nie jest przyjęty dobrze w towarzystwie. Jestem pełna miłości, dobroci, szczęścia, przyjaźni, pomocy. Chętnie pomagam innym. Zawsze się cieszę, gdy druga osoba jest szczęśliwa. Lubię podróże. Chociaż boję się zwykle porozmawiać nawet z przewodnikiem. To taka moja nieśmiałość i nieporadność w życiu rzeczywistym. Gryzę słomki. Bardzo lubię się też przytulać. Tulenie jest super, naprawdę. Charakteryzuję się zjawiskiem zwanym "wiedźmowatość", co jest dość ciekawe, hihi. Zwykle mam paznokcie pomalowane na czarno. Uwielbiam wręcz zimno. Mam wiele marzeń. Zarywam często noce i dręczy mnie bezsenność. Jeśli już zasnę, to śpię do dwunastej nawet. Często funkcjonuje w szkole normalnie mimo zarwanej nocy.

Religie/wiara:
karma, satanizm laveyański, ateizm
(już tłumaczę: według mnie nie ma żadnego boga, wierzę w karmę przez co jestem dobrą osobą, czyli jeśli robi się źle to się zwraca oraz kieruję się niektórymi zasadami/przekonaniami satanizmu laveyańskiego. zanim zaczniesz mnie wyzywać przeczytaj lepiej co to jest satanizm laveyański)

Muzyka:
Linkin Park | Fort Minor | Sabaton | Hollywood Undead | Within Temptation | Epica | Nightwish | Helloween | Ed Sheeran | Rammstein | Lindemann | Emigrate | Oomph! | Metallica | Imagine Dragons | Slipknot | Evascenece | KoRn | Hunter | Slayer | Queen | The Offspring | Pink Floyd | System Of A Down | Green Day | Fall Out Boy | My Chemical Romance | Nachtmahr | The Neighbourhood | AC/DC | Kabanos | Piotr Rogucki | Coma | Koniec Świata | Panic! At The Disco | Kasabian | Arctic Monkeys | OneRepublic | Lana Del Rey

Sport:
nie uprawiam

I to chyba tyle o mnie. Zbierałam się dość długo by tutaj cokolwiek napisać. Bardzo lubię prowadzić blogi, ale na tego nie miałam kompletnie żadnego pomysłu chociaż chciałam wrócić do ludzi pisząc. A, zapomniałabym. O czym będę pisać? O wszystkim! To, co wpadnie mi do głowy, to co chciałabym przekazać. Bardzo cieszyłabym się też z komentarzy na temat bloga, to bardzo mnie dowartościowuje i motywuje do pisania. Oczywiście nic nie wymuszam. Jeśli ktokolwiek ma jakieś pytania, należy je kierować do komentarzy. ;)

~Agatka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli komentujesz anonimowo, na końcu podaj swój nick, ksywkę, cokolwiek.